Ir al contenido principal

Comunicación Asertiva ( Escola do Benquerer)

Comunicación asertiva


1º Proxectamos na pantalla interactiva da aula situacións coma a que deixo a continuación:



2º Realizamos debates en parellas, logo en grupos cooperativos de 4/5 persoas e finalmente expoñemos as conclusións en gran grupo




Preme para ver o vídeo e reflexionar sobre a comunicación asertiva, así o fixemos nós:


Deixámosvos aquí unha mostra das claves que aprendemos para dicir que non de forma asertiva: 


✓ Verbalízao: dicir que non de maneira clara e firme. 

✓ Arguméntao: explica o teu motivo para dicir que non (pode ser tamén un non temporal “Agora non podo, pero máis adiante...”).

✓ Fala das emocións: se a proposta che da medo, non te sentes cómodo ou cómoda, ou che preocupa algo sobre a mesma... tes que transmitilo. 

✓ Usa frases cortas e directas. Estás expoñendo o teu punto de vista, non xustificándote.

 ✓ Interpela a outra parte antes de expor as túas necesidades: “Entendo (que ti queiras X, que ti fagas X, a túa posición... pero eu...”.

 ✓ Escoita activamente o que a outra parte teña que responder. 

✓ Usa un ton de voz e unha postura corporal axeitada: fala de maneira convincente e rotunda (que amose que non vas cambiar de opinión ante a presión), mirando aos ollos, cunha postura relaxada. Lembra que estás no teu dereito a dicir non. 

✓ Algunhas frases que axudan: o Síntome... o Entendo que ti... pero eu... o Cando pasou... eu sentinme... e gustaríame que fixeras...Pola miña parte, eu comprométome a... o Eu creo/ Eu opino o Gustaríame que.. o Quero que...

 ✓ Finalmente, lembra que, a pesar de todos os recursos e bo facer 
ue teñas, pode ocorrer que a outra persoa continúe usando un ton elevado ou comportándose de maneira agresiva. Nestes casos, hai que saber ter estratexias alternativas, e abandonar a conversa unha vez exposto o teu punto de vista pode ser unha.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Desexámosche o mellor Iovanna!

 Hoxe é un día especial, a nosa mestra Iovanna remata a súa labor docente na nosa aula.  Pois si que tivo paciencia con nós!!! O alumnado de 6º curso desexámosche o mellor na túa andaina polo mundo da docencia, ese que dá tantas alegrías. A pesar diso, quedamos algo tristes pola súa partida xa que: As tarefas que ela nos enviaba eran as mellores ! ;) Gracias Iovanna por axudarnos a ser mellores, e a corrixir os nosos pequenos erros. Grazas pola túa axuda, apoio e comprensión en todo momento! Como a cousa vai de cualificacións, nós tamén queremos que te gradúes cun SB de profe con maiúsculas. Hoxe estamos de celebración pero mañá voltamos para ensinarvos algúns fotiños emotivas!.

Investigación: Espacio Marco

  Damos continuidade ás exposicións de especialistas. É o turno de Marco, o noso profesional da NASA.  Maquetas, explicacións, dúbidas, consultas... un sinfín de novos coñecementos.

BENQUERER: Palabras Doces, Palabras Amargas.

  Sesión TEI na aula de 6º aprendendo sobre o poder das palabras.  Comezamos lendo un texto que nos gustaría compartir de Juan José Millás. LAS PALABRAS DE NUESTRA VIDA Resulta difícil imaginar un artefacto más ingenioso, útil, divertido y loco que un diccionario. Toda la realidad está contenida en él porque toda la realidad está hecha de palabras. Nosotros también estamos hechos de palabras. Si formamos parte de una red familiar o social es porque existen palabras como  hermano, padre, madre, hijo, abuelo, amigo, compañero, empleado, profesor, alumno, policía, alcalde, barrendero … Escuchamos las primeras palabras de nuestra vida antes incluso de recibir el primer alimento, pues son tan necesarias para nuestro desarrollo como la leche materna. Por eso sabemos que hay palabras imposibles de tragar, como un jarabe amargo, y palabras que se saborean como un dulce. Sabemos que hay palabras pájaro y palabras rata; palabras gusano y palabras mariposa; palabras crudas y palabra...