martes, 15 de febrero de 2022

Comunicación Asertiva ( Escola do Benquerer)

Comunicación asertiva


1º Proxectamos na pantalla interactiva da aula situacións coma a que deixo a continuación:



2º Realizamos debates en parellas, logo en grupos cooperativos de 4/5 persoas e finalmente expoñemos as conclusións en gran grupo




Preme para ver o vídeo e reflexionar sobre a comunicación asertiva, así o fixemos nós:


Deixámosvos aquí unha mostra das claves que aprendemos para dicir que non de forma asertiva: 


✓ Verbalízao: dicir que non de maneira clara e firme. 

✓ Arguméntao: explica o teu motivo para dicir que non (pode ser tamén un non temporal “Agora non podo, pero máis adiante...”).

✓ Fala das emocións: se a proposta che da medo, non te sentes cómodo ou cómoda, ou che preocupa algo sobre a mesma... tes que transmitilo. 

✓ Usa frases cortas e directas. Estás expoñendo o teu punto de vista, non xustificándote.

 ✓ Interpela a outra parte antes de expor as túas necesidades: “Entendo (que ti queiras X, que ti fagas X, a túa posición... pero eu...”.

 ✓ Escoita activamente o que a outra parte teña que responder. 

✓ Usa un ton de voz e unha postura corporal axeitada: fala de maneira convincente e rotunda (que amose que non vas cambiar de opinión ante a presión), mirando aos ollos, cunha postura relaxada. Lembra que estás no teu dereito a dicir non. 

✓ Algunhas frases que axudan: o Síntome... o Entendo que ti... pero eu... o Cando pasou... eu sentinme... e gustaríame que fixeras...Pola miña parte, eu comprométome a... o Eu creo/ Eu opino o Gustaríame que.. o Quero que...

 ✓ Finalmente, lembra que, a pesar de todos os recursos e bo facer 
ue teñas, pode ocorrer que a outra persoa continúe usando un ton elevado ou comportándose de maneira agresiva. Nestes casos, hai que saber ter estratexias alternativas, e abandonar a conversa unha vez exposto o teu punto de vista pode ser unha.




No hay comentarios:

Publicar un comentario